Rozbudowa Zespołu Kształcenia i Wychowania w Stężycy w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Rozbudowa Zespołu Kształcenia i Wychowania w Stężycy w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Ogłoszenie nr 542300-N-2020 z dnia 2020-05-21 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.inwestycjegminne.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.inwestycjegminne.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Inwestycje Gminne sp. z o. o. ul. Jana III Sobieskiego 31, 83-322 Stężyca
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zespołu Kształcenia i Wychowania w Stężycy w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny: IG.ZP.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa nowego skrzydła szkoły, połączenie go z istniejącym budynkiem, częściowa zmiana zagospodarowania terenu oraz odnowienie – malowanie elewacji istniejącego budynku szkoły. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie kompletu uzgodnień, pozwolenia na budowę oraz wykonanie budynku wraz z wyposażeniem, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu.
II.5) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45300000-0 |
45400000-1 |
71220000-6 |
71320000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje realizację zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 Pzp. Zakres zmówienia nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na wykonaniu podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym, w szczególności: roboty ziemne, fundamenty, konstrukcje drewniane, pokrycie dachu, prace malarskie, instalacyjne, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, izolacyjne, termoizolacyjne, tynkowanie, wykonywanie posadzek, okładzin, zagospodarowanie terenu, układanie kostki, krawężników, podbudowy, roboty ziemne, instalacje c.o., instalacje elektryczne, instalacje wod-kan, wentylacje, montaż osprzętu, wyposażenia. Zamawiający udzieli zamówienia pod warunkiem zaistnienia potrzeby po stronie Zamawiającego oraz pod warunkiem zapewnienia środków finansowych na ten cel oraz po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku obejmującego swym zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i sanitarne, o łącznej wartości co najmniej 3.000.000 zł netto. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postepowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej może wykazać się również realizacją, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), jednego zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na wykonaniu projektu budowlanego oraz budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku, obejmującego swym zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i sanitarne, o wartości robót budowlanych co najmniej 3.000.000 zł netto. Za budynek Zamawiający przyjmuje budynek zgodny z definicją zawartą w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z zm.) 2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1) dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako projektant branży architektonicznej – główny projektant, oraz sprawdzający, posiadającymi uprawnienia do projektowania obiektu budowlanego w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. 2) dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako projektant branży konstrukcyjno-budowlanej oraz sprawdzający, posiadającymi uprawnienia do projektowania obiektu budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 3) dwiema osobami, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako projektant branży elektrycznej oraz sprawdzający, posiadającymi uprawnienia do projektowania obiektu budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 4) dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako projektant branży sanitarnej oraz sprawdzający, posiadającymi uprawnienia do projektowania obiektu budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 5) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 6) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 7) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych użył nazewnictwa obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający dopuszcza odpowiednie równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). W przypadku osób posiadający kwalifikacje w zakresie więcej niż jednej specjalności, Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji projektanta i kierownika, pod warunkiem, że posiada odpowiednie uprawnienia budowlane zarówno pod kątem zakresu, jak i specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób należy wskazać na wezwanie Zamawiającego.
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 100.000 zł (sto tysięcy złotych) na warunkach określonych w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana istotnych postanowień Umowy może nastąpić w okolicznościach wprost wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz określonych w niniejszej umowie. Strony dopuszczają dokonanie następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany: 1.1. terminu realizacji przedmiotu umowy, który może ulec przedłużeniu w uzasadnionych przypadkach takich jak: a) wystąpienie w trakcie realizacji robót warunków atmosferycznych o charakterze szczególnym nie występującym w danej porze roku w naszej strefie klimatycznej, które uniemożliwią wykonanie robót zgodnie z wymaganymi procedurami technologicznymi, b) z powodu okoliczności będących działaniem siły wyższej, c) wystąpienie nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, obiektów, d) wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w przypadku wprowadzenia na wniosek Zamawiającego zmian projektowych, robót zamiennych, nie wynikających z PFU, w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, e) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy lub udzielenia zamówień dodatkowych, nie wynikających z PFU, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, a Wykonawca dokonał należytej staranności przy wykonywaniu tych czynności, f) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub inne podmioty i osoby, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, a Wykonawca dokonał należytej staranności przy wykonywaniu tych czynności, g) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, a Wykonawca dokonał należytej staranności przy wykonywaniu tych czynności, h) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.2. postanowień umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.3. personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, 1.4. w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w PFU lub dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z ustawy Prawo budowlane, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w PFU lub Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w PFU lub Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. h) jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót lub uzyskania założonego efektu, w tym zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności poprzez: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w PFU lub dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku technologii, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji; konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w PFU lub dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 1.5. wynagrodzenia poprzez: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy ustawowej stawki podatku VAT w kwocie wynikającej ze zmiany stawki oraz w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT. Zmiany dokonuje się na wniosek Strony. b) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu, materiałów lub technologii robót w wyniku wprowadzenia zmian w projekcie lub innych sytuacji opisanych w niniejszej umowie mających wpływ na wynagrodzenie, w szczególności w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub zmniejszenia/zwiększenia zakresu robót. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie rozliczone zgodnie z postanowieniami umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia w/w okoliczności, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny, o której mowa w § 5 ust. 2. c) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, ustalonych na podstawie obowiązujących przepisów, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. Wartość zmiany ustalona zostanie wprost odnosząc się do zmiany poziomu kosztów ponoszonych na realizację zamówienia w związku ze zmianami przepisów prawnych, na podstawie wyczerpującego i dokładnego wyliczenia przedstawionego przez Wykonawcę, w odniesieniu do bieżącego i planowanego zatrudnienia przy realizacji zamówienia, ilości przepracowywanych przez tych pracowników roboczogodzin, w odniesieniu do zakresu robót pozostałych do wykonania itp. W szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę. 1.6. warunków płatności w przypadku konieczności dostosowania do wytycznych instytucji udzielających dofinansowania zadania lub sytuacji finansowej Zamawiającego. 1.7. innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 1.8. z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej. 1.9. w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). 2. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia lub mało prawdopodobne oraz niemożliwe do zapobieżenia w zakresie jego następstw, np. katastrofalne działania przyrody (powódź, huragan, trzęsienie ziemi, śnieżyca), zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, działania wojenne, terroryzm) 3. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub potrzeby zaniechania wykonania niektórych robót Kierownik budowy sporządza i przedstawia Zamawiającemu protokół konieczności. Protokół konieczności powinien określać zakres rzeczowo-finansowy zmian wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może być dokonana na pisemny wniosek Strony, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne. W przypadku wniosku dotyczącego zmiany wynagrodzenia należy zawrzeć we wniosku wyczerpujące i dokładne wyliczenie zmiany kwoty wynagrodzenia. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron i dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
-------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 21/05/2020
Adres strony internetowej (url): www.inwestycjegminne.pl
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-05, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-10, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
----------------------------------------------------------
Informacja o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. z 2019 poz. 1843 z zm.), dalej zwaną Pzp, Zamawiający: Inwestycje Gminne Sp. z o.o. informuje:
- o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Konsorcjum:
F.B. Ekoinbud Sp. z o.o. Sp.k – lider konsorcjum
80-298 Gdańsk, Ul. Geodetów 29
Ekoinbud Sp. z o.o. – członek konsorcjum
80-298 Gdańsk, Ul. Geodetów 29
który zaoferował wykonanie zamówienia za cenę w wysokości 8.096.592,73 zł oraz udzielenie gwarancji na okres 60 miesięcy, uzyskując najwyższą liczbę punktów tj. 100 według kryteriów oceny ofert cena – 60%, gwarancja - 40%.
Wykaz wykonawców, którzy złożyli oferty oraz uzyskana punktacja:
nr oferty | nazwa firmy, adres | Cena w zł | gwarancja | pkt kryterium cena | pkt kryterium gwarancja | pkt razem |
1 | Konsorcjum: TB.INVEST Sp. z o.o. S.K. – Lider konsorcjum Ul. Jabłoniowa 20 lok. 312 80-175 Gdańsk Przedsiębiorstwo Budowlane TB.INVEST Tomasz Brzeziński - Partner Konsorcjum Ul. Jabłoniowa 20 lok. 312 80-175 Gdańsk | 14.376.240,00 | 60 | - | - | - |
2 | Konsorcjum: F.B. Ekoinbud Sp. z o.o. Sp.k – lider konsorcjum 80-298 Gdańsk, Ul. Geodetów 29, Ekoinbud Sp. z o.o. – członek konsorcjum, 80-298 Gdańsk, Ul. Geodetów 29 | 8.096.592,73 | 60 | 60,00 | 40,00 | 100,00 |
3 | Przedsiębiorstwo ECOZET Mirosław Zblewski, Kaliska Kościerskie, ul. Strażacka 6, 83-400 Kościerzyna | 8.741.795,00 | 60 | - | - | - |
- siwz_4_2020_IG.pdf9.82 MB
- zal1_oferta_4_2020_IG.docx25.45 kB
- zal-A_OPZ_4_2020_IG.pdf587.22 kB
- zal2_osw_4_2020_IG.docx22.37 kB
- zal1_oferta_4_2020_IG.pdf743.22 kB
- zal3_wykazrobot_4_2020_IG.pdf627.24 kB
- zal4_wykazosob_4_2020_IG.pdf698.52 kB
- zal5_grupa_4_2020_IG.docx52.38 kB
- zal6_wzor-umowy_4_2020_IG.pdf632.67 kB
- pfu.zip7.3 MB
- wyjasnienia-nr-1_4_2020_www.pdf2.38 MB
- elewacja-istn.zip64.05 MB
- zal1_oferta_4_2020_IG_modyf_29052020.docx25.44 kB
- zal1_oferta_4_2020_IG_modyf_29052020.pdf745.24 kB
- informacja-dla-wykonawcow_fotowoltaika_modyfikacja-terminu-sklad.pdf649.75 kB
- opis-sytemu-fotowoltaicznego.pdf2.36 MB
- wyjasnienia-nr-2_www_4_2020.pdf285.11 kB
- info-dla-wykonawcow_05062020_uzupelnienie-wyjasnien-nr-1.pdf362.69 kB
- info-po-otwarciu-ofert_10062020.pdf388.24 kB
- info-o-wyborze_www_4_2020_IG.pdf406.36 kB